Geland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Irene & Marcel - WaarBenJij.nu Geland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Irene & Marcel - WaarBenJij.nu

Geland

Door: Irene en marcel

Blijf op de hoogte en volg Irene & Marcel

02 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Beste allemaal,
We zijn veilig en wel aangekomen in nieuw Zealand. Het was een enorme reis met al veel belevenissen. In Tokyo wilden we de luchthaven af en een paar uur naar Tokyo gaan. Alleen de luchthaven afkomen kostte ons ruim een uur door alle controles, ongeveer 6 paspoortcontrole. Daar had men tijd voor want de luchthaven was uitgestorven vanwege nieuwjaarsdag. Daarna met een vlucht naar NZ. In twee dagen van de dag naar nacht geswitched, en nu van winter naar zomer. Hier 26 Gr., gisterenmiddag veel regen, maar nu mooi weer. We gaan naar Mount Cook en voor t eerst links rijden.
Christchurch city hebben we kort bekeken vanwege de regen, het is afgezet en maakt een zeer trieste indruk. Door de aardbeving moeten alle flats etc plat. Veel trauma's hier ;)
Tot later.
Marcel en Irene

• 03 Januari 2013 - 10:45

Marit En Michiel:

Hi pap en Irene!

Heerlijk dat jullie nu ook aan de andere kant van de aardbol zijn. We hebben naar jullie gezwaaid vanaf het zonnige Bali! Onze vakantie zit er helaas op, maar we hebben al besloten dat we terug gaan. Wat een schitterend land is Indonesie, en in het bijzonder Bali. De mensen zijn ook de vriendelijkste die ik ooit heb ontmoet.

Ik hoop dat jullie de reis een beetje overleefd hebben, het is niet niks zo lang in een vliegtuig hebben wij ook gemerkt. Geniet van jullie reis en we gaan jullie volgen.

Happy new year!!

xx M&M

• 03 Januari 2013 - 12:28

Ceciel Bruin-Mosch:

Geniet van het licht en de warmte! Wij dromen op afstand mee...

We hebben jullie reis nog een bekeken op maps, wat een end zeg!
    Zonet even de planten water gegeven alleen er lag een tweede herinnering van een niet betaalde rekening op de mat mam! :(. Die zal ik dan maar even betalen anders komt er nog meer bovenop!
    Hoe was tokyo? zijn jullie nog de stad in geweest of alleen op de luchthaven gebleven?