Day Before - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Irene & Marcel - WaarBenJij.nu Day Before - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Irene & Marcel - WaarBenJij.nu

Day Before

Door: Irenemarcel

Blijf op de hoogte en volg Irene & Marcel

30 December 2012 | Nederland, Alkmaar

Morgen wordt de grote dag dat wij de reis gaan maken. Alle voorbereidingen zijn gedaan, de koffers zijn gepakt en we staan verbaasd dat we alles erin hebben weten te krijgen. Zelfs een slaapzak zit in de koffer, dan kunnen we dus overal slapen waar we maar willen. Wat een vrijheid!

Onze reis ziet er als volgt uit:
We vliegen 31/12 om 14.50 u naar Tokyo, dan door naar Nieuw Zeeland en daar landen we op het Zuidereiland in Christchurch. Inderdaad is dat de stad waar in februari 2011 een aardbeving is geweest. De dag erna halen we de huurauto op en gaan we zwerven door het zuidereiland en het Noordereiland. De landkaart hebben we volgeplakt met labels van plaatsen die we niet willen overslaan.
De laatste 5 dagen gaan we vanuit Auckland vliegen naar de stille Zuidzee, naar de Cook islands. Daar gaan we "uitrusten" van onze uiteraard actieve vakantie waarin we veel hebben gewandeld. Niet te geloven, maar we hebben een Seaview room in zo'n resort op honkieBonkie island. Dat wordt ananassen en kokosnoten eten.
Na 5 dagen gaan we weer naar het Oosten vliegen, naar Los Angeles. Het grappige is dat we dan een dag gaan winnen, ofwel we komen eerder aan dan we zijn weggegaan! we vliegen namelijk van de eerste tijdzone naar de laatste tijdzone en winnen we zomaar een dag. In Los Angeles vliegen we na 2 uur al weer door naar Amsterdam, maar daar denken we nu maar even niet aan.

we hopen jullie allemaal vreselijk jaloers te maken met leuke verhalen en foto's en we beloven dat we echt terugkomen.

• 30 December 2012 - 18:07

Lida:

Hee Irene en Marcel
    Leuk dat ik jullie reisverslag mag volgen en ja een beetje jaloers ben ik wel.Maar op die lange vlucht ben ik niet jaloers.
    Ik wens jullie een veilige vlucht toe en heel veel plezier.

Groetjes Lida

• 30 December 2012 - 23:19

Ewout:

Hou goed de Milford Track site in de gaten. Die wandeltocht van 4 dagen. Hij is dan wel volgeboekt, maar sommige mensen cancellen hun wandeltocht, zodat er weer plaatsen vrijkomen. Wie het eerst komt...

Tot half januari !
    Ewout

• 31 December 2012 - 13:11

Ton:

Fijne vakantie en jullie gaan oud en nieuw beleven op 10km hoogte!!

• 31 December 2012 - 22:13

Claudia En Lars:

We gaan jullie volgen. Hartstikke leuk! Geniet ervan en doe verslag, dan kunnen wij ook een beetje meegenieten. En de beste wensen hoor, voor 2013.